Het gezicht van je onderneming

Logo & huisstijl

Een passende en pakkende uitstraling voor jouw bedrijf

Een logo is het gezicht van je onderneming, daarom is het belangrijk dat het bij je onderneming past. Herkenning is de kracht van reclame. Een stevige huisstijl zorgt ervoor dat jouw doelgroep zich nog meer kan herkennen in de kernwaarden van jouw bedrijf.  Een passende en pakkende huisstijl maakt jouw bedrijf herkenbaar én vindbaar. Wij zoeken naar een creatieve, unieke oplossing die overal inzetbaar is.

Het gezicht van je onderneming

Logo & huisstijl

Een passende en pakkende uitstraling voor jouw bedrijf

Een logo is het gezicht van je onderneming, daarom is het belangrijk dat het bij je onderneming past. Herkenning is de kracht van reclame. Een stevige huisstijl zorgt ervoor dat jouw doelgroep zich nog meer kan herkennen in de kernwaarden van jouw bedrijf.  Een passende en pakkende huisstijl maakt jouw bedrijf herkenbaar én vindbaar. Wij zoeken naar een creatieve, unieke oplossing die overal inzetbaar is.

Herkenning en waardering

Als we samen met jou tot een ontwerp zijn gekomen gaan we over tot de huisstijl. We presenteren het logo op briefpapier en kiezen elementen die worden gebruikt om een sterk merk neer te zetten. We letten hierbij ook op marketingtechnische aspecten. Een goede huisstijl genereert waardering van klanten. In eerste instantie zorgt een huisstijl voor meer herkenning, maar daarnaast is het een goede manier om klanten te behouden. Een huisstijl zorgt ervoor dat alles wat je naar klanten verstuurt herkenbaar en overzichtelijk is. Laat zien wie je bent en waar je trots op bent. Durf op te vallen!

Huisstijl handboek

Om er voor te zorgen dat de huisstijl consequent doorgevoerd wordt, geven wij desgewenst een huisstijlboek mee. Zo kent iedereen de spelregels en straal je uniformiteit uit.

Of het nu een strak, stijlvol, speels of eenvoudig bedrijfslogo is waar je naar op zoek bent, wij zorgen dat je bedrijf zich professioneel kan presenteren.

Restylen

Als je bedrijf of organisatie al een langere tijd bestaat, is het mogelijk dat de huisstijl als achterhaald en oubollig wordt gezien. Hierdoor spreek je minder bezoekers aan in je doelgroep. Door middel van een restyling, kunnen we zorgen voor een nieuwe, frisse en moderne stijl waarbij rekening wordt gehouden met de herkenbaarheid van je bedrijf.

Een goed logo hoef je nooit te veranderen. Alleen details moet je soms aan de huidige trends aanpassen. Zo heeft bijvoorbeeld Google de afgelopen jaren af en toe een restyle aangebracht in haar logo, maar de basis is al vanaf dag één hetzelfde.

Mogelijkheden logo & huisstijl

Mogelijkheden logo & huisstijl