Het Span, marketingondersteuning
De kracht van Het Span ligt in originaliteit
Creatief communiceren, met passie! Online en offline communiceren we er wat af. Wij gebruiken social media, marketing campagnes en meer om jouw boodschap bij je klanten te krijgen. Aan de basis van een goede marketingcampagne staat echter een solide branding: onze specialiteit.
Snel naar:
branding & marketing | online marketing | social media | spanalytics dashboard
Branding & marketing
Branding en marketingskills
Een mooie huisstijl is één maar het zijn design, branding en advertising die samen het merkimago en dus onze associaties met het logo creëren.
Een merk dat roept associaties op bij mensen. En doe je het goed, dan wil men zich met jouw merk identificeren. Op die manier onderscheid je jezelf van de rest.
Creëer samen met ons een merk waar iedereen fan van is.
Online marketing
Een goede online strategie
Zorg ervoor dat jouw website optimaal vindbaar is en vergroot je naamsbekendheid met een goede online strategie. Zo kun je je website koppelen aan Facebook, Instagram, LinkedIn of Twitter.
Online adverteren, SEO, social media, nieuwsbrieven, wij trekken alles uit de kast.
Sociale media
Social media inzetten
We zoeken uit welke social media sites bij jouw doelgroep passen. Hieruit volgt een planning en wordt een voorstel gedaan hoe de social media kanalen gevuld kunnen worden. Het Span kan hierin coördineren en vervolgens content schrijven, vormgeven en plaatsen.
Hoe zet jij social media in om klanten te werven?
Online prestaties monitoren
SPANalytics Dashboard
Snel inzien hoe jouw organisatie online presteert en welke verbeteringen je het meest opleveren
Met het Dashboard van HetSpan.Online heb je de informatie uit o.a. Google Analytics, Online Advertenties, Zoekmachines, Facebook, LinkedIn en meer; gecombineerd op één gebruiksvriendelijk platform! Door jouw KPI’s en doelstellingen te verwerken in het dashboard heb jij in één beeld alle vitale statistieken tot je beschikking. SPANanalytics geeft inzicht in het bezoekersgedrag van je website. Analyseer hoe je verschillende marketingkanalen samenwerken om meer traffic binnen te halen én nog belangrijker: conversies.